Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail [email protected] Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute pe adresa de e-mail [email protected]

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

Garantia oferita de noi este conform legislatiei romane in vigoare si acopera defectele de fabricatie initiale sau aparute pe durata functionarii produsului in termenele specificate pe certificatele de garantie.
Conditii de garantie:

  1. Garanţia produselor se acorda in termenul specificat  incepand cu data facturarii.
  2. Produsul achiziţionat beneficiază de garanţie si service pe perioada specificata in condiţiile respectării regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport prevăzute in manualul produsului. Fabricantul garantează produsul împotriva defectelor de fabricaţie si de material si in condiţiile respectării specificaţiilor si modului de lucru prezentate in manualul, pe perioada mai sus stabilita cu începere de la data cumpărării de către utilizatorul final. In timpul perioadei de garanţie producătorul îşi rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedeşte a fi defect.
  3. Garanţia acoperă numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:
    • Manipularea si exploatarea neglijenta (şocuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impurităţi si/sau umiditate excesiva in încăperea de lucru, aşezarea in poziţii altele decât cele descrise in manualul de utilizare sau la informatiile oferite pe pagina produsului, obiecte străine intrate in echipament, lichide, etc.)
    • Utilizarea unor consumabile altele decât cele agreate.
    • Intervenţii neautorizate in echipamente.
    • Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decât cele prevăzute de producător.
    • In cazul intervenţiilor de tip service, a reparaţiilor, deteriorării etichetei de produs sau desigilării produsului, a montărilor/demontărilor de subansamble de orice fel, efectuate de persoane neautorizate de producator

    Defectele descrise mai sus se repara in afara garanţiei si vor fi plătite de client.

  4. La solicitarea acordării garanţiei este necesar sa se prezinte echipamentul in ambalajul original, însoţit de certificatul de garanţie, factura de achiziţie si de o prezentare detaliata a defectului constatat.
  5. Pentru garantie, produsele trebuie expediate la adresa comunicata de furnizor. Furnizorul suporta costul expeditiei numai daca produsul este trimis cu curierul specificat de acesta.
  6. Prevederile prezentului certificat de garanţie nu se extind si asupra consumabilelor.